Szukasz gotowych spółek zoo do rejestracji (założenia) spółki w Warszawie? Na sprzedaż setki spółek!

Firma BiC

Rozwój każdej nowej grupy produktów jest finansowany ze środków wypracowanych przez inną grupę, wcześniej sprawdzoną na rynku.

– Wprowadzenie na rynek jednorazowych zapalniczek było możliwe dzięki zyskom wypracowanym ze sprzedaży długopisów i innych artykułów piśmiennych. Ocenia się, iż dziennie na świecie sprzedaje się blisko 15,6 min artykułów piśmiennych firmy BiC, głównie długopisów.

– Na podobnej zasadzie jednorazowe maszynki do golenia BiC zostały wypuszczone na rynek z zysków osiągniętych ze sprzedaży artykułów piśmiennych – głównie długopisów oraz ze sprzedaży zapalniczek.

– Strategia dywersyfikacji gamy produktów opierała się w firmie BiC na założeniu, iż klientom należy zaoferować dobrej jakości artykuły praktyczne, przeznaczone dla odbiorcy masowego i dostępne po możliwie niskiej cenie. Koncepcja niskiej ceny była determinującym elementem tej strategii.

Firma BiC używaia tego elementu w swojej reklamie podkreślając, iż wzrost cen jej produktów byl niższy aniżeli cen znaczków pocztowych oraz biletów paryskiego metra.

– Pod koniec lat osiemdziesiątych firma BiC odniosła ogromne sukcesy będąc światowym liderem na rynku długopisów oraz liderem na rynku jednorazowych zapalniczek (dzienna sprzedaż około 3,3 min sztuk). Równocześnie zapalniczki firmy BiC mają znacznie dłuższą żywotność niż produkty konkurencyjne (3000 zapaleń w stosunku do 800 zapaleń zapalniczek konkurencyjnych).

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.